Czym jest Google AdSense? Jest to system stworzony z myślą o właścicielach stron internetowych. Dzięki niemu można zarabiać na reklamach umieszczanych na swojej stronie. Jeśli odwiedzający daną witrynę kliknie baner reklamowy, wówczas redaktor lub właściciel strony dostaje prowizję od każdego kliknięcia. Jednak, aby wpływy z baranów internetowych były odczuwalne, potrzeba dobrej strategii.
Na początek warto zacząć od wysokiej pozycji w rankingu Google. Nie jest to jedyny wyznacznik. Nie da się jednak ukryć, że dobre miejsce witryny w wynikach wyszukiwania może pomóc zwiększyć dochody z reklam. Doskonałym przykładem takiego działania mogą być strony i blogi znanych oraz lubianych celebrytów, którzy czerpią spore zyski z reklam wyświetlanych na ich serwisach.
Od czego zacząć, jeśli myśli się o zarabianiu na reklamach Google AdSense. Na https://marketing-portal.pl/jak-zarabiac-na-reklamach-google/ opublikowano praktyczny poradnik dla każdego webmastera.
- Najpierw trzeba się zalogować w Google AdSense. Każdy nowy użytkownik musi założyć konto. Nie jest to trudne. Chętni z pewnością poradzą sobie z wypełnieniem formularza rejestracyjnego.
- Później należy sprawdzić ustawienia swojego profilu i dokonać ich konfiguracji.
- Ostatnim krokiem jest otrzymanie gotowego kodu, który trzeba umieścić na swojej stronie.
Po zainstalowaniu kodu na stronie pojawią się specjalne banery – grafika, informująca o tym, ile aktualnie masz reklam, odwiedzających i kliknięć. Baner pokaże też dokładne saldo – wpływy z reklam. Niezmiernie istotne jest jednak to, aby nie było to głównym sensem i celem prowadzenia serwisu. Lepiej zadbaj o ciekawą treść. Pomyśl, co możesz poprawić w widoczności strony i jej szacie graficznej. Warto poprosić specjalistów o audyt pod kątem SEO. Taka witryna będzie wówczas miała nie tylko lepszą pozycję w rankingu Google, ale stanie się atrakcyjniejsza dla użytkowników, którzy chętniej będą klikać banery reklamowe. Należy jednak pamiętać, że aby myśleć o realnych zyskach, trzeba się nastawić na długofalowy proces i mieć przemyślaną strategię.
Na marketing-portal.pl dowiesz się także, czy samemu można wypozycjonować stronę i jak przeprowadzić audyt SEO.
Firmy według kategorii
Zakupy, kultura i rozrywka - baza punktów
Usługi remontowo-budowlane
Katalog produktów i usług dla każdego
Usługi z zakresu mediów i badania rynku
Obrót i zarządzanie nieruchomościami - katalog usług
Rejestr usług i urządzeń elektronicznych i AGD
Transport dla Ciebie i firmy
Rejestr usług dla zdrowia i urody
Meble i ozdoby do Twojego wnętrza
Finanse i ubezpieczenia - wykaz
Rejestr sklepów z odzieżą i obuwiem
Opieka i zabawa - wykaz produktów dla dzieci
Hodowla i rolnictwo
Atrakcje turystyczne i noclegi
Baza kursów i szkoleń